fredag 6 april 2018

Betalda enkäter online

Något jag har gjort under hela tiden medans jag gått hemma är

betalda undersökningar online

.
Jag började att göra undersökningar på globaltestmarket.com men upptäckte ganska snart att det skulle ta en evighet
att ens komma upp i 150:- i utbetalning och därför sökte jag mig vidare.

Hittade efter ett tag Toluna som jag älskar! Det är mer som en community där du kan svara på enkäter, diskutera med andra medlemmar, vara med i omröstningar och tjäna poäng på att tipsa andra.

Varje undersökning tar ca tio minuter och varför inte tjäna pengar medans du tar ditt morgonkaffe eller sitter framför TVn?

Betalt för dina undersökningar får du via paypal eller presentkort hos b.la Bodystore.se, Gymgrossisten.se, Nelly.se, Stylepit.se, ticketmaster.se

Totalt 21 st olika företag att välja på bland belöningarna.

Det finns en rad olika sidor där du kan signa upp för undersökningar men de olika jag har testat tar som jag nämnde tidigare väääldigt lång tid innan du ens får en belöning för det.

Om du är sugen på att testa Toluna så kan du gå med HÄR





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar